Ankieta badająca jakość udzielonego doradztwa
1. Prosimy o przyznanie punktów wpisując ocenę w odpowiednie pole:
*Skala ocen od 0 (ocena najsłabsza) do 5 (ocena najwyższa)
0
1
2
3
4
5
1.
Niezawodność (tzn. świadczenie pożądanych usług w sposób rzetelny i terminowy)
0
1
2
3
4
5
2.
Czas oczekiwania i czas trwania procesów związanych ze świadczeniem usługi
0
1
2
3
4
5
3.
Kompleksowość i dostępność usługi: godziny otwarcia biura, lokalizacja
0
1
2
3
4
5
4.
Kompetencje personelu, jego wiedza i kwalifikacje
0
1
2
3
4
5
5.
Komunikatywność i zainteresowanie sprawą
0
1
2
3
4
5
6.
Wiarygodność (słowność, zrozumienie potrzeb)
0
1
2
3
4
5
7.
Dostęp do informacji (czytelność strony internetowej, dostęp telefoniczny)
0
1
2
3
4
5
8.
Ogólna satysfakcja z obsługi beneficjenta w LGD
0
1
2
3
4
5
2. Propozycje zmian lub usprawnień (merytorycznych, proceduralnych, organizacyjnych, innych) udzielonego doradztwa:
Dziękujemy za wypełnienie ankiety
Wyślij