Ankieta badająca jakość udzielonego doradztwa



1. Prosimy o przyznanie punktów wpisując ocenę w odpowiednie pole:
*Skala ocen od 0 (ocena najsłabsza) do 5 (ocena najwyższa)
1. Niezawodność (tzn. świadczenie pożądanych usług w sposób rzetelny i terminowy)
2. Czas oczekiwania i czas trwania procesów związanych ze świadczeniem usługi
3. Kompleksowość i dostępność usługi: godziny otwarcia biura, lokalizacja
4. Kompetencje personelu, jego wiedza i kwalifikacje
5. Komunikatywność i zainteresowanie sprawą
6. Wiarygodność (słowność, zrozumienie potrzeb)
7. Dostęp do informacji (czytelność strony internetowej, dostęp telefoniczny)
8. Ogólna satysfakcja z obsługi beneficjenta w LGD
2. Propozycje zmian lub usprawnień (merytorycznych, proceduralnych, organizacyjnych, innych) udzielonego doradztwa:



Dziękujemy za wypełnienie ankiety