Opis klawiszy:
↑ - poprzednia odpowiedź
→- następna odpowiedź
0 (zero) - następna odpowiedź (tylko dla odpowiedzi liczbowych)
PgDn, Ctrl(Firefox) - następne pytanie
Home - kasowanie górnego zakresu w pytaniu otwartym liczbowym
Enter - wysyłanie ankiety (w przypadku jeśli dojdziemy do przycisku wysyłania)
Jeżeli wpiszemy odpowiedź o dł. odpowiadającej ilości znaków możliwych do wprowadzenia,wtedy kursor przechodzi automatycznie do kolejnej odpowiedzi
Ankieta badająca jakość udzielonego doradztwa
1. Prosimy o przyznanie punktów wpisując ocenę w odpowiednie pole:
*Skala ocen od 0 (ocena najsłabsza) do 5 (ocena najwyższa)
[1] 0
[2] 1
[3] 2
[4] 3
[5] 4
[6] 5
1.
Niezawodność (tzn. świadczenie pożądanych usług w sposób rzetelny i terminowy)
2.
Czas oczekiwania i czas trwania procesów związanych ze świadczeniem usługi
3.
Kompleksowość i dostępność usługi: godziny otwarcia biura, lokalizacja
4.
Kompetencje personelu, jego wiedza i kwalifikacje
5.
Komunikatywność i zainteresowanie sprawą
6.
Wiarygodność (słowność, zrozumienie potrzeb)
7.
Dostęp do informacji (czytelność strony internetowej, dostęp telefoniczny)
8.
Ogólna satysfakcja z obsługi beneficjenta w LGD
2. Propozycje zmian lub usprawnień (merytorycznych, proceduralnych, organizacyjnych, innych) udzielonego doradztwa:
Dziękujemy za wypełnienie ankiety