Opis klawiszy:

  • ↑ - poprzednia odpowiedź
  • →- następna odpowiedź
  • 0 (zero) - następna odpowiedź (tylko dla odpowiedzi liczbowych)
  • PgDn, Ctrl(Firefox) - następne pytanie
  • Home - kasowanie górnego zakresu w pytaniu otwartym liczbowym
  • Enter - wysyłanie ankiety (w przypadku jeśli dojdziemy do przycisku wysyłania)
  • Jeżeli wpiszemy odpowiedź o dł. odpowiadającej ilości znaków możliwych do wprowadzenia,wtedy kursor przechodzi automatycznie do kolejnej odpowiedzi

Ankieta badająca jakość udzielonego doradztwa



1. Prosimy o przyznanie punktów wpisując ocenę w odpowiednie pole:
*Skala ocen od 0 (ocena najsłabsza) do 5 (ocena najwyższa)
1. Niezawodność (tzn. świadczenie pożądanych usług w sposób rzetelny i terminowy)
2. Czas oczekiwania i czas trwania procesów związanych ze świadczeniem usługi
3. Kompleksowość i dostępność usługi: godziny otwarcia biura, lokalizacja
4. Kompetencje personelu, jego wiedza i kwalifikacje
5. Komunikatywność i zainteresowanie sprawą
6. Wiarygodność (słowność, zrozumienie potrzeb)
7. Dostęp do informacji (czytelność strony internetowej, dostęp telefoniczny)
8. Ogólna satysfakcja z obsługi beneficjenta w LGD
2. Propozycje zmian lub usprawnień (merytorycznych, proceduralnych, organizacyjnych, innych) udzielonego doradztwa:



Dziękujemy za wypełnienie ankiety