Badania satysfakcji pacjentów stają się koniecznością z wielu względów. Najważniejszym jest potrzeba pozyskiwania wiarygodnych informacji o odczuciach i opiniach osób na temat pobytu w placówce. Przemiana pacjenta w klienta zauważona początkowo przez przychodnie i szpitale prywatne stała się faktem również dla placówek publicznych. By dobrze funkcjonować trzeba zabiegać o pacjentów, a szczególnie o zadowolenie pacjentów. Nowoczesne metody diagnostyki i leczenia, innowacyjny sprzęt i poprawa infrastruktury to tylko jeden z elementów sukcesu. Nie mniej ważny z pewnością jest personel. Począwszy od lekarzy, poprzez techników a skończywszy na salowych i administracji, wszyscy oni budują wizerunek placówki zarówno w wymiarze profesjonalnym jak i atmosfery i podejścia do pacjenta. Pytanie tylko czy cały ten wysiłek zostaje doceniony przez pacjenta. Nie ma lepszego wyjścia niż o to zapytać. Zadanie to początkowo wydaje się proste, ale ci, którzy samodzielnie pokusili się o napisanie ankiety, określenie procedur, wyznaczenie osób, dopilnowanie procesu, a na koniec analizę danych i napisanie raportu wiedzą jak trudno sprostać wysokiej jakości każdego elementu. A jakość każdego etapu procesu decyduje o tym czy wyniki są rzetelne i mogą służyć zmianie na lepsze.
Aplikacja OMIKRON Medical upraszcza i automatyzuje proces badania satysfakcji pacjentów różnego typu placówek medycznych.
Powstała w odpowiedzi na problemy z jakimi borykają się dyrektorzy i pracownicy szpitali, klinik i przychodni na płaszczyźnie projektowania, zbierania i analizy ankiet satysfakcji pacjentów. Nasze rozwiązanie to:
Mniej pracy dla wszystkich – zajmujemy się całym procesem
Jakość – nasz warsztat i nowoczesne narzędzia powodują, że nie boimy się odpowiedzialności za jakość
Konkretne rekomendacje oparte o reprezentatywne
Spełnienie kryteriów akredytacyjnych, zwłaszcza tych, których nie da się wypełnić tradycyjnymi metodami
Mniejsze koszty – ukryta praca wielu osób w szpitalu czy placówce przy samodzielnym ankietowaniu to realny koszt